Search

Επιστροφές Προϊόντων & Ακυρώσεις Παραγγελιών

Η εταιρεία μας έχει διαμορφώσει την πολιτική επιστροφών προϊόντων και ακυρώσεων παραγγελιών, στοχεύοντας πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Όροι Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους:

1.Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του δικαίου Προστασίας του Καταναλωτή, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο 2103253345 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2103253345 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2103253345 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται από τον πελάτη θα πρέπει:

  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή τους  με τις ασφάλειες αλουμινίου ή χαρτιού να μην έχουν αφαιρεθεί.
  • Να συνοδεύονται από την πλήρη συσκευασία τους (βάζο/φιάλη, κουτί κλπ.) και χωρίς φθορές/αλλοιώσεις .
  • Να συνοδεύονται από οτιδήποτε άλλο μπορεί να περιέχεται στη συσκευασία (έντυπο οδηγιών χρήσεως, κλπ.) .
  • Να συνοδεύονται από την απόδειξη με την οποία εστάλησαν.

Εάν το επιστραφέν προϊόν δεν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η Επιχείρηση/Ιστοσελίδα έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί το προϊόν και συνεπώς να μην το αντικαταστήσει. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη ως έχει και το κόστος της αποστολής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν φθαρεί κατά την επιστροφή του στην Επιχείρηση, το κόστος της ζημίας που προκύπτει επιβαρύνει τον πελάτη.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να αγοράσει άλλο/α προϊόν/τα ίσης αξίας, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει μεσω τραπεζικης καταθεσης θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της  κάρτας.

Σε περίπτωση που σας παραδοθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Εφόσον καλύπτεται κατά το αντικείμενο και χρονικά από την εγγύηση του κατασκευαστή αναλαμβάνουμε να το παραλάβουμε και να το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε, με e-mail στο info@pandoratools.gr ή στο τηλέφωνο 2103253345 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Στο φυσικό μας κατάστημα

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μεταβείτε στα γραφεία της εταιρείας μας όπου ο υπεύθυνος θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και στην συνέχεια θα σας καθοδηγήσει για τα περαιτέρω. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, θα σας συστήναμε να επικοινωνήσετε νωρίτερα με το κατάστημα μας, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

Αποστολή προϊόντος

Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η προσέλευσή σας στο φυσικό μας κατάστημα, μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

* Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή ή χρησιμοποιείτε το κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.

* Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής.

* Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

* Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρείας μας, σας επιστρέφουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας δίχως τα τραπεζικά και μεταφορικά έξοδα.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών και ακυρώσεων, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό της. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρεία μας, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Σε περίπτωση που το προϊόν παραβαίνει τους όρους και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη. Τα μεταφορικά θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Τί είναι οι προσφορές;

Οι προσφορές είναι προϊόντα σε ειδικές τιμές ή πακέτα προϊόντων τα οποία προσφέρονται σε τιμή ακόμα χαμηλότερη από ότι προσφέρεται το καθένα ξεχωριστά. Συνήθως υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό και ισχύουν για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Πως μπορώ να κάνω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με 2 τρόπους

Α. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Β. Με πληρωμή της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να μας δώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

Α.Μέσα από την ιστοσελίδα μας: pandoratools.gr

B.Τηλεφωνικά: στο 2103253345 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Γ.Με e-mail: [email protected]

Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Αμέσως μόλις επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας, θα σας σταλεί e-mail από το [email protected], όπου θα αναφέρονται τα αναλυτικά στοιχεία της, ο επιλεγμένος από εσάς τρόπος αποστολής και πληρωμής καθώς και η κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η παραγγελία σας. Θα ενημερώνεστε με e-mail άμεσα για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σας (Εκκρεμής, Επιβεβαιωμένη, αποσταλείσα).

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας μου;

Στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε τον μοναδικό αριθμό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας, με την οποία συνεργαζόμαστε. Από το σύνδεσμο της μεταφορικής εταιρείας, που θα βρείτε στις σελίδες μας και με τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να ενημερωθείτε, ανά πάσα στιγμή, για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας.

Πώς θα βρω το προϊόν που θέλω;

Για να σας διευκολύνουμε στην αναζήτηση, τα προϊόντα μας είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες, (οριζόντιο menu),. Επίσης στο πεδίο “Αναζήτηση” μπορείτε να εισάγετε των κωδικό του προιόντος για να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποιο προϊόν μέσα στις σελίδες του e-shop, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 2103253345 για να το αναζητήσουμε και να σας το διαθέσουμε στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό. Για παραγγελίες εντός ορίων αστικών κέντρων και δικτύου καταστημάτων των εταιρειών courier, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, τα προϊόντα παραδίδονται συνήθως — από την αποστολή τους. Για αποστολές εκτός των παραπάνω ορίων και για δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης είναι – εργάσιμες ημέρες.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο κατα την κατάσταση επεξεργασίας. Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει η αποστολή και εξακολουθείτε να επιθυμείτε την ακύρωσή της, επιβαρύνεστε μόνο με τα μεταφορικά και τραπεζικά έξοδα.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Η εταιρεία μας δέχεται την επιστροφή προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας εντός 10 εργασίμων ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε τους όρους στη σελίδα Επιστροφές προϊόντων.

Στοιχεία επικοινωνίας

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας

Α.Τηλεφωνικά στα 2103253345 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος.

Β. Μέσω  e-mail στο [email protected]

Τι γίνεται αν ένα προϊόν που έχω αγοράσει από την εταιρεία σας παρουσιάσει βλάβη εντός της εγγύησης;

Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφ’ όσον καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας.

Στοιχεία επικοινωνίας

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας

Α.Τηλεφωνικά στα 2103253345 τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του καταστήματος.

Β.Μέσω  e-mail στο [email protected]

Στοιχεία επικοινωνίας
EMAIL [email protected]
Πλατεία Αγίων Ασωμάτων 8 , 10554
Τηλέφωνο 2103253345
Πόλη Αθήνα
Περιοχή Θησείο
Χώρα Ελλάδα

Καλάθι αγορών

Ανακοίνωση

Το κατάστημά μας θα παραμείνει κλειστό έως 10 Αυγούστου εως τις 25 Αυγούστου.

Οι παραγγελίες θα εκπληρωθούν & αποσταλλούν από 26/8.